Origami på väggen?



Sånna här dagar, hemma med hängiga och snuviga barn brukar det sällan bli särskilt mycket gjort, men idag har mina vackra origamipapper i alla fall fått ett nytt ställe att vara på!

Papperen köptes för snart fem år sedan, och då papperen är väldigt vackra, med klara färger och läckra mönster med gulddekor och jag inte alls är bra på origami har jag bara vågat mig på att använda något enstaka av dem, resten har legat där i sin förpackning i väntan på... ja, i väntan på vadå?
Det har jag, liksom papperen varit ovetandes om tills idag!

Snabbt och enkelt placerades de i en clipsram (50x60cm) och voila! Vi har nu en ny tavla till vardagsrummet!


Kommentarer
Postat av: Britta

Mycket spiffy! :D

2009-01-24 @ 17:04:25
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0