Inspirationsbilder





Jag bjuder idag på några inspirationsbilder från ett hus som ligger mig varmt om hjärtat.

Det var länge sedan någon faktiskt bodde i huset.
Ingen har haft behov av att sätta in det senaste.
Fräscha upp och fixa till.
Istället har saker fått vara som de en gång var.

Nästan som om man har låtit tiden stanna till för en stund...



Under trappen, med ingång från den lilla rosamålade hallen med det rutiga golvet hittar man ett skafferi.


Vem har påstått att gammalt = färglöst och trist?

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är underbart!

2010-07-02 @ 22:04:07
Postat av: My

Vad är det för hus?

Härliga färger, lite som Villa Villekulla... ;o)

2010-07-02 @ 23:01:36
Postat av: Ulrika

Vart ligger det huset? Något man kan få flytta till?

2010-07-03 @ 18:29:45
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com
Postat av: Efwa - Medea

Vackra färger. Mustiga men inte skrikiga. Väldigt vackert och roligt!

2010-07-04 @ 10:22:43
URL: http://medeashem.blogspot.com
Postat av: En från bärsjalsvärlden som smygkikar

Vilket underbart hus! Vad glad jag blir när jag ser att ni hanterar det varsamt. =)

2010-07-16 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0