You make my world spin





Somliga garner kräver speciell behandling...

En härva lovikka med 60m/hg har gick bra att nysta medans storasyster håll i härvan.

Ullgarn på 300m/hg har gått bra att nysta med härvan hängd runt två stolsryggar.

Men nu, med ett garn med 500m/50g kännde jag att mina tidigare lösningar nog inte skulle funka så bra längre.

Därför har jag blivit med nystvinda igen.
Daterad 18.e maj 1987.
Rena rama ungdomen för att vara loppisfyndad nystvinda alltså!

Helt hel och mycket välbehållen till det facila priset av 60 kronor.
Lite trögstartad till en början, men efter att ha vallat den lite med stearin så snurrar den finfint!

Kommentarer
Postat av: HomeRiver

Skulle behöva en jag med. Jag brukar använda mina egna fötter... eller möjligtvis över knäna...

2010-06-08 @ 19:46:05
URL: http://homeriver.blogg.se/
Postat av: Paula

Vilka underbara bilder!

2010-06-12 @ 15:31:16
Postat av: Marie

Vilken fin nystvinda du fyndat!

2010-06-13 @ 02:26:43
URL: http://www.cupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0