Pysslad nåldyna


En liten nåldyna med kläde och yllebroderi på toppen och små toffsar i hörnen fick bli mitt bidrag i Mönsterarkivets Nåldynebyte.

Det är inte helt lätt att pyssla och att packa ihop ett pysselpaket till någon man inte känner mer än genom dennes blogg, men jag anade utifrån hennes blogg att min byteskompis gillar rosa så det fick bestämma färgen på nåldynans undersida och färgen på blomman.




Här är innehållet i det prickiga paketet i sin helhet!
Lite choklad och pärlor och två nystan bomullsgarn som jag hoppas är i lagom tjocklek för att virka amigurumi av (det var i alla fall tanken med garnet) då jag sett att min byteskompis virkat helt bedårande små gurumisar!

Nu väntar jag med spänning på vad slags nåldyna jag har att vänta mig...

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

Den blev toppenfin. Jag gillar ditt färgval. Hur tycker du det är att brodera på ylle?

2010-06-01 @ 09:52:59
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilket påminner mig om att jag har en nästan färdigbroderad nåldyna liggande i en pysselkorg någonstans. Tackar! Anna

2010-06-01 @ 19:37:35
URL: http://mammagumman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0