Snart i en blogg nära dig?

Jag sitter och funderar på om det inte vore dags för en utlottning i den här bloggen snart?

Har ju haft turen att vinna i flera utlottningar, men faktiskt aldrig hållit någon egen under de år jag bloggat så det känns som att det vore på tiden, eller hur?

Sitter även och funderar på om det inte vore dags för mig att gå igenom min samling av stickor.
Kanske ordna en liten stick-bloppis?
Kan det finnas intresse för något sådant?

Har nämligen en känsla av att där nu finns en del dubletter och/eller stickor som jag aldrig använder...

Kan inte lova exakt när det blir dags för utlottning och stick-bloppis, men jag kan nog lova att det blir - så ni får hålla ögonen öppna!


Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

Gött! Jag ska hålla ögonen öppna :)

2011-02-01 @ 08:36:01
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Låter bra det! Håller ögonen öppna!

2011-02-01 @ 08:37:01
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0