En fin dag




En fin dag är just vad vi haft idag.
En sån där fin dag som ger den där extra orken och energin.

Doroteablommorna blommar mer än någonsin.
Gräset har blivit klippt en sista gång.
Små vårlökar har petats ned i jorden.
Vi har tagit itu med några av alla små "att göra" som samlats på hög.
Vi har druckit kaffe och ammat ute vid grillplatsen.
Vi har njutit av en sol som värmt och en stilla bris.

Vi har haft en sån dag som man vill spara i minnet.
Spara i minnet för att kunna ta fram sen.

Sen när det är mörkt och kallt och våren känns allt för avlägsen.

Kommentarer
Postat av: Ronja - mamma till Hugo

sv: haha det finns fler bebisar, men min bebis brukar inte alltid göra så, men vissa dagar är hemskt jobbiga när man ska försöka hinna med att göra saker som tar typ en timme på bara en kvart ;) och angående att gå upp tidigt, nästa morgon sov vi till halv 8 och morgonen efter det till kvart över 9 så min bebis är egentligen en väldigt duktig bebis, det är bara det att han råkar ha en vädligt trött mamma ;)

2011-09-25 @ 21:18:10
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/
Postat av: Homeriver

Det var en sådan fin dag! Man kan inte annat än bli glad av det :)

2011-09-25 @ 21:39:33
URL: http://www.homeriver.se
Postat av: Emelie

vad härligt. Önskar jag hade orken att göra saker som behövs, men den villinte riktigt infinna sig... jag har svarat på din kommentar, vad kul att du skrev ;) vi är dåliga bloggare både jag och min vän, men jag läser gärna. =)Jag fastnade för sjalen med flätan i mitten och jag tycker hittils att det går riktigt bra =) kram

2011-09-26 @ 14:00:24
URL: http://www.emmelinz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0