Ett paket kom lastat med...



...GARN (och lite stickor) från 3 stickor, frankerat med de lämpligaste av frimärken för ett paket fullt av garn!

Förra veckan föddes nämligen en liten Nora som redan innan hon föddes var lovad en liten kofta i stil med den som Lille J fick när han var nyfödd. En icke-skrikig färg var önskad av Noras mamma och mitt val bland de icke-skrikiga färgerna föll denna gång på en ganska mild ljusblå färg.
Det kändes liksom passande för en liten Nora.

I paketet gömde sig även en härva gult, tvåtrådigt Kampes som köptes enbart för att jag kände ett enormt sug att färga ett brandgult garn!

Ärligt talat så har jag igen aning om vad det ska bli av det där garnet. Det är (hitills) ett rent nöjesköp, och faktiskt så är jag rätt nöjd med resultatet efter färgningen. Eventuellt att det blev lite väl orange?


Kommentarer
Postat av: solängel

Vilket roligt paket att få!

2012-04-20 @ 10:25:19
URL: http://frihandat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0