EFIT 25/5 Towel Day


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Idag är det alltså Handduksdagen eller Towel Day, som firas till minne av författaren Douglas Adams, och mitt bidrag till dagen blev en EFIT (ett foto i timmen). Min handduk för dagen var en rutvävd vikblöja (som visserligen aldrig använts som just blöja) som jag tycker helt klart uppfyller den mångsidighet som förväntas av en liftares handduk!

Hilka, grytlapp, solskydd, titt ut duk - möjligheterna är oändliga!

Idag kändes egentligen som en rätt oproduktiv dag, men när jag tittar tillbaka på bilderna från dagen inser jag att det blivit en del gjort ändå. Bakat födelsedagsfika, planterat penséer, lekt titt ut, lagat middag, spanat på gräsklipparen, letat fram Barda smycken (ni som har barn i skolåldern vet kanske vad det gäller?), knaprat chips och tittat på Barda-repris, stickat och tittat på Let´s dance, pysslat en dolk...
Ja förrutom då att äta frukost, lunch och middag och tvättat och annat som aldrig fastnade på bild...

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

hihi, jag vet. Vad rolig du är som faktiskt gör det.

2012-05-25 @ 20:31:36
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0