Efter-klappöppnings-pyssel




Inspirerad av Tyg och otygs Ida hade jag    också tänkt pyssla mig en julkrans med extra allt nu inför jul. Ja, jag var så långt in i planerna att jag köpt på mig glammiga plastkulor från loppis och reserverat en kransstomme till ändamålet... men sen så tröt tiden och sen så tycktes vi visst drullat bort vår limpistol, så det blev inget av de där kransplanerna under advent tyvärr...

Istället fick det bli en efter-klappöppnings-krans! Pyntad med de kulor som gick att fästa utan lim, och alla härligt glammiga och krulliga band och rosetter som prytt paketen under granen! 

Vi får väl se hur länge den håller sig, men de där rosetterna fick ju ett något förlängt liv - och själv tar jag nya tag inför att pyssla en "extra-allt"-krans till påsk istället. Börjar jag leta den där limpistolen nu så bör jag ju hitta den innan påsk i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0