En dag när vi var två vid symaskinen



Vi var hemma själva en dag - lillskrotet och jag så jag passade  på att ta fram symaskinen för lite bruks-sömnad. Lillskrotet gillar att sitta med vid symaskinen och bruks-sömnad blir alltid roligare med sällskap!

Projektet som stod på schemat för dagen var fler tygbinor/trosskydd, och som vanligt var det till viss återbrukat material. Till exempel så har några misslyckade försök till hemsydda pocketblöjor som aldrig kunnat användas nu inlett ett nytt liv som bindor!

Förstår inte varför det tagit mig sån tid?! Det går ju så snabbt och lätt när jag väl tar itu med det - bara jag kommer över steget att ta fram materialet och symaskinen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0