Kom fira med mig!

 

Vintern är vacker och vit, jag överlevde salstentan jag fruktat så länge (och det känns som det gick över förväntan!) och chanserna att jag ska få fira en friskare födelsedag i år än förra året är goda!

(Svårt att klå 40 graders feber och lunginflammation iofs...)

 

MÅNGA goda skäl att fira med andra ord!

 

Och alltså MÅNGA goda skäl att samla ihop till den där utlottningen...

 

I potten alltså, ett stycke halsband med rosa plåtduva!

Delvis återbrukat material (duvan och pärlan)

Delvis nytt (själva halsremmen)

 

Upplägget är enkelt, du lämnar helt enkelt en kommentar till det här inlägget om du vill vara med! En kommentar/vinstchans per person. Du behöver inte ha en egen blogg, och har du det så behöver du inte länka (även om du så klart gärna får om du vill!) Se bara till att du lämnar någon form av kontaktuppgifter så att jag kan kontakta dig om det är just du som vinner utlottningen!

Tveka inte, kom och fira med mig!

(Dragningen sker om en vecka, alltså 130124)


Kommentarer
Postat av: lotta

Grattis på födelsedagen!
Det ska bli kul att se dina telefonfodral klara. Vilket ska du börja med? Jag gillar hunden

2013-01-18 @ 22:10:36
Postat av: solängel

Åh, grattis! En plåtduva skulle ju vara alldeles underbart att vinna, de är fasligt söta!

2013-01-19 @ 09:32:49
URL: http://frihandat.blogspot.com
Postat av: Hedvig

Grattis! Jag vill såklart vara med och fira! :)

2013-01-22 @ 21:41:50
URL: http://www.hedvighandarbetar.blogspot.se/
Postat av: Ingrid

Ja, du såg då mycket friskare ut nu än för ett år sedan! :)
Roligt att tentan kändes bra!

2013-01-23 @ 09:51:15
URL: http://www.lagomtnormativt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0