Nytt år = ny stickning!

 
Det nya året inleddes med att lägga upp en ny stickning!
 
Lillskrotet ska ju bli förskolebarn snart och då behövs det en halskrage för att hålla hals och nacke varma!
 
Efter att ha testat några olika garn och stickor (som alla blev mer eller mindre fel... hallå, vitt garn till en haklappsliknande sak till en ettåring HUR tänkte jag då?) slutade det till sist med att jag stickar av Fabelresterna från "på tvären- koftan" på 2,8mm stickor.
 
Ser ut att kunna bli riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Heléna

Åhh.. jag önskar jag kunde sticka, då skulle jag sticka en tröja till hunden =)

2013-01-03 @ 17:52:59
URL: http://hemmahoshelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0