Ljuva sommar

 

 

Tänk, nu har den här, den ljuvliga sommaren!

Ljumma vindar, barfotadagar, såpbubbelkladdiga små barn, en doft av blommande syren och alla dessa ljusa nätter som får mig att önska att jag skulle klara mig på tre timmars sömn (vilket jag inte gör... så lite sömn gör mig både otrevlig och korkad, tyvärr)

 

Idag har vi njutit för fulla muggar av solen och värmen. Tagit igen oss efter lördagens kalasande och laddat upp inför veckan som kommer...

 

 

...och för att rusta mig för de lite mindre varma sommardagarna har jag lagt lite krut på att sticka klart den där rosa ylletröjan som nog varken blir helt rosa - eller kanske inte ens en tröja nu längre? 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0