Finally friday!

 

Vissa fredagar, så där efter en hektisk vecka som bara rullat på, så är det liksom extra skönt att det äntligen är fredag igen! Har optimistiskt nog haft med en stickning i packningen några dagar i hopp om att det kanske skulle ges utrymme till lite handarbetande, men icke. Har inte stickat en maska. Nåja, förr eller senare så borde ju lillskrotets restgarnsvantar bli klara. Är lite osäker bara på om det turkosa garnet kommer att räcka eller inte? Risken finns att det får bli väldigt omatchande tummar på de här vantarna...  

Sent om sider så har även jag hittat till Stick With Us´s Podcast! Det är ju som att ha ett litet stickcafé hemma hos en själv faktiskt! Kan helt klart rekommenderas! Ska försöka passa på vid något tillfälle och lyssna mig bakåt genom deras sändningar...


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med fredag, det håller jag verkligen med dig om, och då är jag ändå bara mammaledig!

Vantar är gör övrigt bästa sommarstickningen tycker jag, lagom stort och ingen brådska att få det klart. ;)

2013-05-25 @ 20:56:06
URL: http://idasidan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0