På stickorna: ett randigt beställningsprojekt



Ja, jag brukar ju inte ta på mig beställningsprojekt, men inga regler utan undantag! Lillskrotet hittade lite rester av Drops Delight och önskade sig en lila sjal (även om jag kanske snarare skulle kalla färgen plommon, eller kanske mörkcerise?) och den "beställningen" gick ju bara inte att tacka nej till!

Det finns dock inte så mycket kvar av just det garnet så vi har fått komplettera med lite andra restgarner och randa alltsammans med gult Sisu från Sandnes garn.

Nu får vi se om vi får till den där känslan av solig regnbåge som jag hoppas på. Så här långt ser det lovande ut tycker jag...




Kommentarer
Postat av: Maria

Ränder är alltid rätt!

2014-08-05 @ 14:43:10
URL: http://www.jagblommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0