Hexagonkudden är min!




I början av året så ordnades en auktion där intäkterna gick till Teskedsordern, och där ibland auktionerades bland annat Elin Jantzes "Hexagonkudde". Som jag så klart la ett bud på. Jag menar, kombinationen av en skitsnygg kudde som Elin broderat och välgörande ändamål  - vad annat fanns det att göra!? Budgivningen drog dock snabbt iväg långt över min budget och sen tänkte jag inte mer på det, förrän jag fick ett mail nu i sommar där jag tillfrågades om jag fortfarande var intresserad av kudden? På något sätt som jag inte känner till hade alltså mitt bud blivit det vinnande så numer bor kudden här hemma hos oss! Tjoho för det!
 
 
...och ja. Mitt utgångsbud känns ju verkligen som ett skambud för den kudden, så jag siktar på att komplettera betalningen lite längre fram i höst när inkomsterna börjat komma ikapp utgifterna igen!

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

Det var ju smått fantastiskt. Jag blir extra glad att den hamnat hos någon som jag "känner". Hoppas den slits med hälsan, en kudde ska man ju använda inte har som prydnad om du frågar mig. Varje peng som går till välgörande ändamål är bra, litet som stort.
kram

Svar: Eller hur?! Blev superglad verkligen, och kudden är redan både uppskattad och välanvänd här hemma! :) Det där med att ha kuddar bara till pynt funkar som dåligt här hos oss, så jag är glad att det känns som en kudde som är gjord för att användas! <3
Metamorphosis

2014-08-01 @ 10:27:45
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
Postat av: Emma

Grattis till den fantastiskt fina kudden!

2014-08-02 @ 20:38:23
URL: http://emmasdagar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0