Garnvinst och ett försök att återfå känslan av vår





Hade turen att vinna i Garnstugans utlottning där vinsten var två nystan Sisu från Sandnes garn o valfri färg! 

Tjoho! 

Valet föll på två gula nystan, en färg som  jag sällan sett på just sockgarn men som är glad och uppiggande (och lillskrotets favoritfärg) och en färg som för mig verkligen representerar vår och solsken!

Appropå våren så tycks den ha sprungit ich gömt sig. Från värmen och solskenet som var i helgen, när vi eldade ris och ställde undan skidor och snowracers, till minusgrader och massor av snö... vilket i och för sig är ett mer normalt mars-väder, men ändå. Lite inklippt ris från björk och svartvinbär hoppas jag kan väga upp lite och bidra till lite vårstädning här, mitt bland snödrivorna!


Kommentarer
Postat av: lotta

Vacker vårgul färg på garnet. Ska bli spännande att få se de färdiga sockorna!

2014-03-20 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0