Tvära kast och lite vårnaivitet


Förra helgen. Ljuvligt! Det var barmark, sol, plusgrader och vi tog tillfället i akt att bränna ris och ställa undan skidor och snowracers...


...för att sedan vakna upp till en VIT värld någon dag senare. Vitt, vitt, vitt! Allt var vitt och täckt av ett tjockt täcke av snö.


Nu har jag accepterat läget att ok, det blev visst vinter igen, men samtidigt så har de senaste dagarnas solsken och takdropp gett mig hopp om att det kommer en vår även i år, så nu har faktiskt mina promenad-ballerinor fått komma fram från vinterförvaringen för att vara lite närmare till hans för den dag de faktiskt går att använda!

Förr eller senare så ska det väl bli vår på riktigt även nu i år! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Här kom också vintern tillbaka. Jobbigt med en massa snö och så gjorde jag illa mig vid skottningen. Suck! Underbara skor, vilket märke är det på dem?

Svar: Nämen fy! Armskada också, som om det inte vore nog med all snön!?

Skorna är från el Naturalista. Rejäla, med grov sula. Ballerinor som verkligen tål att användas! ;)
Metamorphosis

2014-03-23 @ 05:21:29
URL: http://www.jagblommar.se
Postat av: Iréne JB

Vi var nog alla lite tidigt ute med hoppet om vårvärme. Även här har det kommit lite snö, men det har inte legat kvar mer än några timmar.
Måste säga att di har väldigt fina vårballerinor! Försöker lista ut var man eventuellt skulle kunna få tag på lika dana :)

Svar: Skorna är från el Naturalista. Rejäla, med grov sula. Ballerinor som verkligen tål att användas! ;)

Ena paret har hunnit hänga med några år nu. Det andra hade jag tur att hitta på rea förra sommaren.
Metamorphosis

2014-03-23 @ 07:57:55
URL: http://irenejb.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0