Stickat: Gladsockor

 
Ibland är basic det bästa! Efter att Lillebror fått både sockar och mössa i den där super-färgglada varianten av Raggi från Järbogarn kände jag bara att Jag. Vill. Också. Så! Nu har jag ett par gladsockor jag med, och allt regnbågsfärgat Raggi här hemma är uppstickat.
 
Precis som på Lillebrors sockar så stickade jag varianten med rak tå. Jag gillar den tån måste jag säga! Tror minsann jag ska testa den även när jag stickar i tunnare garn, så vida jag inte tar itu med detta att sticka sockorna från tån och upp alltså...
 
Garn: Raggi från Järbogarn
Stickor: 4mm
Mönster: "Klassiska raggsockor i glada färger"
(som också går under det ngt mindre beskrivande namnet 91179)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0