Jag samlar sommar, jag samlar sol

 
Jag tar de chanser som ges att samla på sol och energi dessa dagar. Att stanna upp och verkligen njuta av den sista sommarvärmen. Känna gräs och grus under mina fötter. Låta solen värma mina bara axlar och armar. Låta vinden smeka mina bara ben. Som för att hela kroppen ska minnas sommaren, solen och värmen.
 
Jag njuter av att vi får tillfällen att bjuda in fina människor och duka upp till långbord där i vår lilla stuga. Att vi får vara tillsammans och skapa minnen att plocka fram och glädjas åt igen, sen när det är mörkt och kallt.
 
Jag har förresten nått oket och flätstickningen på min Owls nu, så snart, snart är jag redo för hösten, men inte riktigt ännu... lite mer sol och sommarvärme vill jag allt ha först!

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

Härligt härligt. Jag gör det samma här hemma, badar och njuter av solen så länge jag kan.

2013-08-28 @ 09:19:00
URL: http://mednalochtrad.blogspot.se/www.med

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0