Det kom ett brev


Det kom ett brev.
Ett brev från vännen M
(ja den vän som även ordnat med specialleverans av KooAid direkt från USA ni vet)
Hon hade varit till Tallin och visst hittat något hon trodde att jag nog skulle gilla....






...och visst hade hon rätt!


I brevet fanns det nämligen  knappar, massor av knappar!

Hade Skogvaktarvännen varit här hade hon helt säkert kunnat säga vilket träslag det är.
Min gissning faller på ene.

Nu kommer ju då frågan var dessa knappar ska få ta plats?
På en stor kofta kanske?
Eller kanske på en liten också?
Eller varför inte som dekor på en väska?

Tack så mycket M - jag ska förvalta knapparna väl!




Visst är det ok att bli barnsligt förtjust över så här tjusiga knappar?

Kommentarer
Postat av: My

Åha, presenten blev blogg till och med! Vad roligt att du gillade dom! kram

2009-07-31 @ 11:00:25
Postat av: C

Tihi skogvaktarvännen meddelar att hon nog skulle behöver se dem live för att avgöra. Mwn fina var de =)

2009-08-08 @ 21:18:45
Postat av: Ellinor

Min pappa tror att de är gjorda av rönn och han tycker, liksom jag, att de är fina!

2009-08-10 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0