Award



Har haft den äran att bli nominerad av både Gerda och Fale Artut!

Nu till det svåra.
Det som liksom krävs av en när man får en sån här award.
10 saker om mig själv...

1 Har alltid, så länge jag kan minnas pysslat/skapat!

2 Började sticka förra hösten och blev fast direkt.

3 Har i skrivandet stund två stickningar på gång.
(med flera planerade på kö)

4 Siktar på att lära mig sticka ullstrumpor nu i höst/vinter.
(detta delvis för att blidka mitt beroende av ullstrumpor som jag lever i hela hösten, vintern och våren..)

5 Förstahandsvalet för kvällsteet är Brunkullans smaksatta rooibos ("orginalet")

6 Fyller gärna (och ofta) hemmet med diverse loppis och secondhandfynd.
(till ömsom glädje, ömsom irritation för övriga boenden i huset?)

7 I min packning kan du för det mesta finna en fick-kniv ...

8 ... liksom en eller annan penna samt min skissbok/skrivbok.

9 Har tidigare alltid varit morgontrött men har nu, faktiskt börjat se charmen med att kliva upp tidigt på morgonen...

10 ...lyckas dock sällan gå och lägga mig i tid utan sitter ofta (som nu) vid datorn när jag egentligen borde sova!


Awarden vill jag skicka vidare till...

HomeRiver för att hon visar på alternativa och inspirerande vägar att gå och generöst delar med sig av kloka tips och trix.

Med nål och tråd som för yllebroderiet in i framtiden och dessutom är en av skaparna av Mönsterarkivet.

Mammagumman som bloggar skönt om livet i stort och dessutom har en trevlig liten butik

Lille Gitte som ständigt visar på nya, spännande sätt för textilt skapande

God natt och sov så gott!

/Metamorphosis

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

hoho tack tack

2009-09-28 @ 14:18:04
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
Postat av: Fale Artut

Så roligt att veta mer om dig! Jag skall lägga in en bild på min blogg, det är du som är inspirationskällan!

2009-09-28 @ 19:18:49
URL: http://faleartut.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej! Tack för utmärkelsen. Precis vad jag behövde idag. Kram Anna

2009-09-28 @ 21:49:23
URL: http://mammagumman.blogspot.com/
Postat av: HomeRiver

Tack för utmärkelsen! Egentligen hade jag helst velat ge tillbaks den till dig. 10 saker om mig hittar du på min blogg.

2009-09-30 @ 05:47:15
URL: http://homeriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0