Bättre sent än aldrig?



När jag anmälde mig till nåldynebytet såg maj månad ut att bli härligt luftig med gott om tid för skapande.
Sen tillkom det en sak...
Och en sak till...
Och sen ytterligare lite ditt och datt som skulle göras...

Och plötsligt var kalendern rätt späckad och min skalle lika så!

Nu, TILLSIST är paketet till min byteskompis äntligen packat och klart!

Dock var jag visst lite väl optimistisk när jag köpte det där färdigfrankerade kuvertet...
Får se till att inhandla ett nytt, större i morgon så att paketet äntligen kan få börja sin resa!

Kommentarer
Postat av: HomeRiver

Det är ju flera dagar kvar av maj :) Hoppas att du fotade så att vi får se resultatet sedan!

2010-05-25 @ 22:08:29
URL: http://homeriver.blogg.se/
Postat av: Helene

Tack så mycket för kommentaren i min blogg.

Det blir inte så mycket skrivet nu när man nästan ständigt har en liten bebis i famnen.

2010-05-27 @ 10:14:16
URL: http://a-s-h-e.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0