Två utlottningar av broderiböcker

Ok, jag är kanske ute i senaste laget för att tipsa om de här utlottningarna, men ännu är det inte för sent!

 

Med nål och tråd lottar ut boken "Brodera på ylle!" (dragning nu ikväll) och Karin Holmberg lottar ut påsar + ett ex av sin nya bok "Små och stora broderier" (dragning i morgon tror jag?)

 

...och sen ska jag kanske, inpsirerad av ett inslag i programmet Plus på SVT 1 där de tog upp detta med smygreklam i bloggar, erkänna att inte enbart tipsar om tävlingarna för att detta är bloggar jag läser regelbundet och som jag tycker är bra och intressanta utan jag hoppas självklart också på att få öka mina vinstchanser lite genom att bloggtipsa så här!

 

Jupp sörru, ärligheten framför allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0