Kluriga klappar och piffiga presenter

 
 
Alltså, jag erkänner.
Jag tycker att det är jätteroligt med presenter och paket.
Förutsatt förståss att det är rätt present till rätt person!
 
Ni vet, något som är särksilt uttänkt och utvalt.
Kanske rent av något skapat med tanke på just mottagaren.
Presenter som någon annan inte alls skulle ens vilja ha.
 
Som exempel tänker jag på min syster som blev sprudlande glad över den stora (5l!) mintgröna plastskål hon fick, eller som den spegel jag fick av mina föräldrar, särskilt utvald för att matcha just stilen på vår tidigare så spegellösa toalett. Rätt present till rätt person!
 
Lite samma sak blev det med det här mobilfodralsbroderi-kitet jag fick.
Verkar ju jätteroligt och jag är supersugen att sätta igång och brodera!
Och då har jag inte ens en telefon som skalet passar till... det har däremot den jag fick kitet ifrån, så det känns som att nästa födelsedagspresent till den personen är given, eller vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

Jag håller absolut med, presenter är himla kul. Ett broderat mobilfodral är ju nästan ett måste för en handarbetare som du!

2013-01-13 @ 15:46:08
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
Postat av: Ida

Coolt! Sånt här måste jag ju göra, och jag har ju dessutom en telefon som passar till! :)

2013-01-16 @ 12:17:03
URL: http://www.idasidan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0