Ny telefon och en stickning som växer

 
Hipp hurra! Jag har en ny (begagnad) telefon nu, och jäklar i min lilla låda vilken skillnad både på kvalitén på bilder, snabbhet och tillgång till appar som faktiskt fungerar! Nästan så att väger upp förkylningen jag dragit på mig!
 
På bilden är min Inspira cowl som växer och växer allt eftersom. Mina svarta restgarner är nästan slut så nu har jag övergått till att beta av småsnuttar i lite andra färger också, allt enligt devisen "ju mer desto bättre"!

Kommentarer
Postat av: Iréne JB

Den kommer att bli jättefin! Vill du ha svarta snuttar i någon speciell tjocklek? Har lite här hemma som jag kan skicka om det skulle passa.

Svar: Det vore jättesnällt om du har rester till övers! tjockleken är inte jättenoga, nån stans mellan 300-400m/hg ligger de jag använt hittills.
Metamorphosis

2013-10-31 @ 14:47:01
URL: http://irenejb.blogspot.se
Postat av: Maria

Vackert! Önskar jag var bättre på att sticka när jag ser sådant fint.

2013-10-31 @ 21:19:17
URL: http://www.jagblommar.se
Postat av: Ulrika

Den ser ut att bli riktigt mysig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0