Nörderiet når nya höjder...



Japp, jag har gått in på de tyngre grejerna nu...
 
Jag började ju lite lugnt förra sommaren med att lyssna ikapp på Stick With Us Podcast och Stickpodden. Sen nån gång i våras upptäckte jag The Knitmore Girls Podcast (och här finns MASSOR av gamla avsnitt att lyssna ikapp på om en vill!). Nu i sommar har jag även börjat lyssna på Bara 1 till, Rätt avigt och Skapligt kreativt, och härom veckan tog jag alltså steget och började kolla på video-stick-pod. Närmare bestämt Geeky Girls Knit. Och ja, det är ungefär så nördigt som det låter...
 
Så, har ni några fler pod-tips till mig?
Stickrelaterade eller icke-stickrelaterade?

Kommentarer
Postat av: med nål och tråd

Ja nördigt värre ;) Kan tänka mig att du lär dig många bra knep o trix

2014-07-09 @ 09:24:24
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.se
Postat av: irenejb

Jag har inte fler stickrelaterade tips. Däremot fick jag ett av dej, Skapligt kreativt har jag inte lyssnat på än. Inte Knitmore Girls heller, även om jag känner till den. Vet inte om jag behöver fler tips egentligen, nu på sommaren lyssnar jag ju även på sommarpratarna. Har en del avsnitt av Stil som har sommaruppehåll just nu att lyssna på också. Gillar att lyssna på Stickpodden när jag är i tvättstugan, när jag sticka ryssar jag på bok för annars håller jag bara på att gå in på ravelry för att se på deras tips :)

Svar: Ja, just att sticka till en stickpod gör jag sällan. Däremot gör poddarna det mkt trevligare att röja upp i köket och fixa middag.. ;)
Metamorphosis

2014-07-09 @ 17:07:14
URL: http://irenejb.blogspot.se
Postat av: Eva

Inte direkt men jag efterfrågade igår hantverkspoddar! :) jag började lyssna på Virkat igår.

Svar: Hoppas jag kunde bidra med några tips - och tack själv för tipset om Virkat! Har hunnit lyssna på ett par avsnitt av dem nu, gillar´t!
Metamorphosis

2014-07-10 @ 15:11:52
URL: http://slowfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0