Semester och stickning


Jobbade min sista dag inför semestern idag, och som av en händelse så handlade dagen avsnitt av stickpodden Nördic Knitting om just det som upptagit en del av mina tankar de senaste dagarna - nämligen sommar- och semesterstickning! 

Själv siktar jag på små och relativt enkla presentstickningar, sockar, muddar/pulsvärmare, en enkel sjal... åsså har jag rotat fram ett gammalt ufo som allt förtjänar att bli klart efter fyra år i en påse... Återstår att se hur jag lyckas med mina planer! 

Vad har du själv för planer för din stick-sommar? Nåt spännande projekt du vill tipsa andra om? 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har också diverse ufon i byrålådan. Härligt när de äntligen blir klara......!!!!!

Svar: Ja, det är ju otroligt skönt när en äntligen får fästa sista trådarna i ett ufo!
Metamorphosis

2015-07-04 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0