Till salu: Skor från El Naturalista

 
Har påbörjat en liten garderobsrensning här hemma. En del går vidare till second hand, vissa plagg blir trasor/sopor och vissa go´bitar tänke jag ge mig på att försöka sälja här på bloggen...
 
Först ut ett par promenadskor från El Naturalista i ballerina-modell.
Sparsamt använda. Lite smutsiga på innersulan men annars jättefina!
 
Storlek 41.
Normal i storleken tycker jag, men en läst lite åt det bredare hållet.
Gott om plats för tårna!
 
Jättetrevlig modell. Ja rent av så trevlig att jag har ytterligare ett par av samma modell, fast en annan färg... (där av att detta säljs nu)
 
300:- inkl. frakt inom Sverige. *Reserverade för Anna tills vidare*
 
Kommentera om du är intresserad så hör jag av mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej
jag vill gärna köpa dina skor

Svar: Toppen! Mailar dig inom kort! :)
Metamorphosis

2015-07-06 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0