Tips: Vinn en egendesignad Klean Kanteen



Vattenflaskor kan se ut på olika sätt, och så här ser våra ut. De funkar men jag är på jakt efter bättre, så jag håller tummarna för att vinna min dröm-Klean Kanteen-flaska i Lapland Eco Stores tävling!

Själv drömmer jag om en Klean Kanteen Classic 532ml i färgen "Golden Poppy" med en Swing Lok kork och karbinhake.

Vilken är DIN drömflaska? Är det alls en Klean Kanteen eller kanske någon helt annan?  Stor? Liten? Material?

Hjälp mig hitta den ultimata vattenflaskan! 



(Mer info om tävlingen på Lapland Eco Stores blogg www.laplandecostore.blogspot.se Tävlingen pågår till och med 17/7 2015. Och nej, jag är inte sponsrad på något sätt. Tycker dock att det verkar vara en vettig tävling från ett vettigt företag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0