Juldagsmorgon




Jag vet faktiskt inte riktigt vad som egentligen är mysigast?

Kvällen före julafton? Med sista julstöket, rimstuga på radion och pyntandet av granen.

Julaftonen? Med god mat och firande tillsammans med nära och kära. Med hägrande paket under granen och julklapps-öppning på kvällen.

Eller är det kanske juldagens morgon och förmiddag? När man får ta det riktigt, riktigt lugnt och barnen för första gången i lugn och ro får leka med sina julklappar.

... det är nog nästan så att jag röstar för det sistnämnda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen. Nu har jag startat upp min gammla blogg och ska ta nya tag med en. Hoppas du vill komma och hällsa på mig! ;P

Postat av: Ann

Ledsen mitt namn försvann med ett är jag, Ann i Sollefteå, som har den där bokalskare.space.... bloggen.

2008-12-29 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0