Julpynts swap - alla tillsammans


Sent om sider kommer här tillsist samlingsbilden på alla de samlade pynten i min grupp i Mönsterarkivets julpynts´s swap!

Lite utmaning att försöka fånga både stora maffiga och små skira pynt på samma bild, men jag hoppas att ni kan se dem alla?

Från höger:
Girlang med vimplar (tot. 4st) sydd av Mia
Mitt julhänge, återbruk av en virkad duk
En liten tovad tomte, pysslad av Angelica
Lindas virkade tomte (eller kanske snarare tomte-gömma?)
Idas skira lilla snöflinga
En snöflinga virkad av Paulina
...och tillsist en liten julstrumpa pysslad av Petra!
(jag tror jag anar lite återbruk där?)

Jag kan varmt rekomendera att ni kikar in hos de olika pysslarna för jag vet att flera av dem har lagt upp fler bilder på sina pynt och i vissa fall även intruktioner för hur de är gjorda!

Tack alla för ett trevligt pyntbyte!

Inte nog med att jag fått lite nytt julpynt - jag har också fått inspiration till att testa lite nya, spännande tekniker!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj, va mycket fint. va duktiga ni är!

2009-12-30 @ 13:40:26
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: TokTova

Jättefin bild av alla fina saker som skickats mellan oss. Men ditt pynt har inte hittat hem till mig ännu. Kanske tar den en extra sväng i en postsäck runt landet?

Hur som helst. Gott nytt år!!!

2009-12-30 @ 16:01:17
URL: http://toktova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0