Denna dagen...

Har förstått att det där med dagens outfit visst är en viktig sak för modebloggare, så jag tänkte passa på att testa jag med... *ler*

So here we go - dagens outfit! (eller ja, de delar av den...)



Och sen så har jag fått min första blogg-utmärkelse idag också!
Ett Citron-pris från Med nål och tråd! Tackar!




Detta är vad jag hittat om utmärkelsen...

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them.
All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award

Liten touch av kedjebrev, eller?

Nåväl, även om jag inte är någon fantast av kedjebrev så uppskattar jag självklart att ha fått utmärkelsen och vill därför inte heller bryta kedjan helt så jag väljer att ge den vidare till min syster och hennes lätt(?) Mando Diao influerade blog!
Min motivering till mitt val är att hon rent allmänt visar "great attitude" och dessutom har jag henne att tacka för att jag tillsist fick tummen ur och skapade mig en skapar-blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0