Garngodis...

 
*mmmums*

För att vara garn och därmed garanterad rätt ulliga och trådiga att äta, så ser de väldigt goda ut, dessa två nystan av mitt julklappsgarn!

Planen för dem är att de nu under vintern ska förvandlas till fluffiga, ulliga och värmade mössor till storasystern och mamman.
(gissa vem som får vilket garn?)

Pyssel- och tygaffärer har nog alltid varit lite farliga platser för mig att vara på, för alltid finns det något lockande, men då jag tidigare varken virkat eller stickat eller gjort något annat med garn har garnbutiker varit "ofarliga" så att säga.
Jag har utan problem kunnat kika och drömma och komma ut därifrån utan ens det minsta lilla nystan!

Men nu när jag upptäckt att det där med skapa med hjälp av stickor och virknålar kanske inte nödvändigtvis behöver vara så väldigt komplicerat... oj, oj så mycket lockande och fint det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0