Fy för överraskningar!


Missförstå mig rätt nu!

Det är fantastiskt roligt att tänka ut överraskningar.
Att planera material och modell så att det (förhoppningsvis) ska passa den som ska få alstret är ju bara så spännande!
Ja, det känns rent allmänt väldigt trevligt  och roligt att jobba på en present eller överraskning!

MEN

Det är ju så trist när man är klar och måste fortsätta hålla överraskningen hemlig ett tag till!
Bara låtsas som ingenting, hysch, hysch och inte säga för mycket...

För håll med mig, överraskningen tappar ju helt sin effekt och blir ju inte alls mycket till överraskning om man avslöjar den i förväg!?

Så tyvärr är detta allt jag kan bjuda på för stunden.
Några små stumpar jag klippte loss efter att ha fäst de lösa ändarna.

Slutresultatet, själva överraskningen, får ni lov att vänta på ytterligare några veckor...

Kommentarer
Postat av: Beata

Garnändarna ser ut som ett litet konstverk mot virrvarrbakgrunden. Spännande att se var de kommer ifrån.

2009-10-12 @ 23:00:07
URL: http://www.beatablogg.blogspot.com
Postat av: med nål och tråd

Jag vet precis hur du känner, jag är värdelös på att hemlighålla överraskningar. Jag var stolt när jag förra veckan köpte konsertbiljetter till en kompis som spontan överraskningspresent och lyckades hålla det hemligt hela 4 dagar fram tills dess hon fått dem på posten. Imponerande 4 dagar!

2009-10-13 @ 07:55:50
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0