Pärlor till helgen



Passade på att köpa lite pärlor till mitt projekt för helgen som kommer...
(Tenta avklarad = fritt fram för ett nytt litet stickprojekt, eller hur?)

Planen är pulsvärmare/muddar/halvvantar till mig själv.
Garnerna jag har på lut är alla av alpaca.

Har visserligen inte bestämt ännu vilket garn jag ska börja med...
Eller vilken modell det ska bli heller för den delen...
Eller ens om det ska vara pärlor på dem alls...

...men det gäller ju att vara rustad och redo för alla eventualiteter, så nu finns här i alla fall pärlor i lite olika färger som passar de garner jag har att välja mellan, om utifall jag skulle vilja sätta pärlor på mina muddar!





Kommentarer
Postat av: Victoria

Praktik är ju alltid skoj:)

v.40-41 är det på Lantbruk och sen 42 till 43 så är det på veterinären här i stan:) skolan han nämligen placerat ut oss två och två. men vecka 43 så kommer man att dela lägenheten med systeryster som kommer hit för praktik här i stan så det ska bli skoj det:)

2009-10-02 @ 14:09:39
URL: http://skotertoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0