Något nytt på stickorna



Tack för alla kommentarer om min Körsbärskofta!
(Både de och koftan har värm gott de sista dagarna)

Alltid lika glädjande med kommentarer för det blir så mycket roligare att blogga när jag får veta att det jag lägger upp här kan roa, glädja eller inspirera någon annan! 

Just nu är det mycket annat som måste få gå före stickandet och skapandet, men jag kunde ändå inte låta bli att lägga upp en ny stickning... 

Det känns som en stickning som kommer att ta lång tid innan den blir helt klar.
Tunnare stickor och tunnare garn än jag är van vid.
Samtidigt så känns det också som en stickning som får ta tid.
Den behöver inte jäktas fram.
Det går bra att den växer fram lite åt gången bara. 

Kommentarer
Postat av: Fale Artut

Hösten har många vackra färger!

Jag har lånat en av dina bilder! Hoppas att det är OK!

2009-09-09 @ 20:52:41
URL: http://faleartut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0