Blogg och tävlingstips!

Andra bloggar brukar jag väl tipsa om ibland, men just tävlingar tipsar jag sällan om men jag känner att det var dags för ett undantag idag!
(mycket för att jag gärna vill ha en extra chans att vinna själv *ler*)

Hos Milly & Molly kan man, om man har tur och vinner, själv få välja mellan flera fina priser...

milly & molly


...och sen har Ingrid med bloggen Pusselbiten som inte fick plats (förrutom en massa intressanta och tankvärda inlägg) också både egna tävlingar och tips om andra tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Deleine

Oj vilken otroligt fin duk du har i inlägget nedan. Den förstår jag att den får ha en central plats i hemmet =O)



Tack för tipset, jag tror jag ska satsa på en karriär som presstaleskvinna..



Trevlig lucia!!

2010-12-13 @ 11:32:40
URL: http://deleines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0