Jackpot



Idag fick jag en riktig jackpot när jag hämtade posten!

Där låg både våra efterlängtade tidningar och mitt paket från Adlibris.
Tänk så bra att allt kom fram nu idag, på fredagen så att vi slapp vänta ända tills på måndag!

Nedifrån och upp:
•"52 Scrapbooking Challenges" av Elsie Flannigan - Lite galen och väldigt inspirerande scrapbooking!
•Tidningen "Family Living"
•Barnens Bamsetidning
•"Psykologi och Kön" av Eva Magnusson - verkar lovande...
"Grön barnmat" av Elisabeth Kylberg och Åsa Strindlund - ett mycket informationsrikt och matnyttigt litet häfte som jag kan rekomendera om du är intresserad av vegetarisk mat!




(Ni skulle bara veta hur duktig och ordentlig jag kännde mig som lyckades hålla mig till det skolarbete jag hade att jobba med idag och inte fastnade bland alla inspirerande layouts, genusteorier och vego-recept utan kunde hålla mig ända tills nu... *ler*)


Kommentarer
Postat av: HomeRiver

Här är det mamman som prenumerar på Bamse sedan 21 år, dvs jag. Men det händer att barnen får låna...

2010-02-12 @ 22:54:14
URL: http://homeriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0