Award


Tänka sig, jag fick en award av Fale Artut här om dagen!
Är vanligtvis ingen stor fantast av kedjebrev/kedjemail eller award som ska skickas vidare till en hel radda bloggare, men just idag kändes det faktiskt riktigt skoj med en award så här kommer nu sju saker om mig för den som är intresserad...

• Jag minns inte när jag senast hade "ingenting att göra"
• Sitter gärna och pimplar kaffe och stickar/ritar/slösurfar halva förmiddagen om och när tillfälle ges.
• Mina favorit V:n de senaste veckorna har varit Värme, Ved och Vatten
• Min favorittång är polygripen.
• Jag tycker att det behövs mer pynt och firande på vinter - glappet mellan jul och påsk är alldeles för kort!
• Jag har lovat att sy superhjälte-mantlar till lillebror och storasyster nu i helgen (=något att ta itu med innan kvällen)
•Jag ifrågasätter ofta mig själv och mina beslut. Har jag verkligen valt rätt? Var det verkligen klokt att göra som jag gjorde?

Jag låter denna awarden gå vidare till HomeRiver som alltid brukar ha kloka tankar kring saker och ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0