Ett eget litet julpyntsbyte?


Julgranen anno 2008

Mönsterarkivet har Julpyntsswap i år igen.
Förra året var jag med och tyckte att det var vädigt roligt och givande!

...tyvärr såg jag informationen om årets swap allt för sent och missade anmälningstiden!
Attans!

Jag tänkte därför utlysa ett eget litet julpyntsbyte, för kanske är vi fler som gärna hade bytt julpynt men som missade årets byte hos MA?

Jag tänker mig lite samma upplägg som Mönsterarkivets byte...

Man pysslar skicknings-vänliga julpynt till några andra. Inte jättemånga dock (kanske max fem eller sex så att det blir ett rimligt antal pynt man ska pyssla) 
I gengäld får man egenpysslade pynt skickade till sig från de andra i gruppen.

Pyntet skall vara så i storlek och tygnd att det passar för att hänga upp i en gran eller ett ris - i övrig är det helt fritt att välja bland tekniker och material!

Pynten behöver inte vara varken super-avancerade eller påkostade, men jag vill att de pynt man pysslar/skickar ska vara välgjorda, men det gissar jag var rätt självklart?! *ler*

Så, är just du sugen att byta julpynt med mig, och förhoppningsvis några andra också så maila mig så sätter jag ihop en liten bytesgrupp!

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är välkommen att använda väskhandtagsidén. Bara jag får se resultatet ;-)

2010-11-21 @ 22:07:41
URL: http://emmasdagar.blogspot.com
Postat av: med nål och tråd

alltså jag har tänkt fram och tillbaka på ditt eget lilla byte. Egentligen tror jag inte att jag har tid. Men om vi inte är så många så skulle det nog funka.



Och vad SKÖNT att höra att jag inte är den enda som slår in ofärdiga paket, haha. Jag har ju massor med grejer som jag skulle vilja pyssla i julklapp till familjen. Kanske vi kan börja en trend som är 'Avsluta julklappen själv'. Då kan man låta mottagaren fästa trådar och så. :)

2010-11-23 @ 15:48:11
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0