Lugnet efter stormen


Nu har lugnet efter stormen infunnit sig.
Eller kanske snarare lugnet efter firandet, för att var mer exakt.
Storasyster fyller år och det har varit kalas i dagarna två.

Först firande med hela, halva tjocka släkten i går.
Sen barnkalasande för hela slanten i dag!

Med tio barn och en bäbis i huset blev det både stojigt och skojigt!

Nu när höstens alla födelsedagar är avklarade är också min inofficiella tidsgräns för hur tidigt julpysslande och julpyntandet får starta passerad!

Glöggen har jag visserligen redan hunnit smutta på, men jag har (med viss möda dock) faktiskt klarat att hålla mig ifrån allt annat juligt, men nu så är det fritt fram för pynt och paket!

Grattis till storasyster och god jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Deleine

VADÅ?!?!?!? Får man julpynta nu????

2010-11-14 @ 17:11:34
URL: http://deleines.wordpress.com
Postat av: HomeRiver

Vi måste vänta någon vecka till tills vår inofficiella gräns för att fixa för jul, dvs Mellanbrors födelsedag :)

2010-11-14 @ 22:31:13
URL: http://homeriver.blogg.se/
Postat av: U-B

Fast visst får vi fira lite födelsedag för storasyster även nästa helg...

2010-11-15 @ 12:29:23
Postat av: Anna

Kika in hos mig. Där väntar en dig en liten lättsam utmaning att ta tag i i november. Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0