Pysselbyte - återbruk del 2





Igår damp det ned ett glatt blått paket med vita hjärtan på och i det paketet låg mitt pysselbyte!

Jag tror bestämt att Rithelo (utan blogg) som skapade och skickade till mig måste ha läst mina tankar eller nåt.
Jag sydde ju ett rött vaxduksfodral med vita prickar som jag skickade vidare och jag tänkte när jag var klar att nåt sånt måste jag sy till mig själv också - och vad fanns det i paketet som kom till mig?
Jo, röda vaxduksfodral med vita prickar!

Det lilla fodralet är fodrat med röd plysch för att skydda och hålla ex. telefon oc börs torra och skyddade och det stora är fodrat med vaxduk för att kunna transportera blöta eller kladdiga saker, ex. blöta badkläder eller använda bestick, utan att riskera att kladda ned resten av packningen.

Lägg gärna märke till pappfigurerna som visade vad fodralen var tänkta för - pedagogiska och bra!

Min favoritdetalj är annars vaxduksfodret i det stora fodralet.
Härligt glatt och lite halvgalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0