(ännu) en multifunktionell tygbit



Hur många bärsjalar behöver man?
Ja, egentligen inte många alls.
Men det är trevligt att variera sig lite, och det finns ju så många fina...

När jag såg den på bild hos Ooiebeest fastnade jag direkt för färgerna som det orangea inslaget gav! Så låt mig presentera Girasol Metamorphosis Llama. Färggrann och fin, precis som de andra och påminner om vår rabatt i färgen, den med tulpaner och penséer.

Även om jag gillar fina textilier så gillar jag samtidigt att saker får komma till användning, och därför har den nya sjalen redan blivit delad i två delar och blivit en kortsjal och en ringsjal och sjalen med det lila inslaget i detta nu är på väg till sitt nya hem, en bit norrut i landet där den om några månader kommer att få bära en liten, liten bäbis!


Från toppen; Llama, Fusion de Oro och Purpura Llamativa

Kommentarer
Postat av: Heléna

Alltså dom där sjalarna... dom är SÅ fina!



Sv. jo hängstolar är det bästa, mitt absolut bästa köp nånsin, efter sjalarna förstås ;)

2012-06-11 @ 08:54:17
URL: http://hemmahoshelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0