Sportlovspyssel #1





Ta två sportlovslediga barn, en mamma och en bäbis.
Blanda sedan i en näve utevistelse och en rejäl skopa pyssel och några extra timmar i pyjamas. Toppa med ett eller annat besök eller utflykt och krydda till sist med kramar och skratt och en gnutta bråk och konflikter så har du vårt sportlov som i en liten gryta!

Blev påmind om det roliga med textilfärg när jag kikade in hos Iréne och kom på att jag ju hade en stor plåtburkburk med textilfärg ståendes, och till min stora glädje var i princip alla färgerna fortfarande helt OK!

Nu väntar vi bara på att färgen ska torka så att vi kan göra något med våra textiltryck och målningar...

Kommentarer
Postat av: Iréne JB

Visst är det kul! Låter som att ni haft ett bra sportlov med alla ingredienser som finns när man är tätt inpå varandra flera dagar i rad.

2012-03-07 @ 20:58:25
URL: http://irenejb.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Uj, vad du pysslar på! :) Roligt att ni får lite tid till det.

Tack för kommentaren i min blogg!

2012-03-08 @ 11:02:22
URL: http://www.lagomtnormativt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0