I <3 tygkassar!

Några av favoritkassarna
 
Jag gillar tygkassar! Ja, jag gillar nog tygkassar mer än jag gillar vanliga väskor (även om så klart väskor har sina fördelar ibland) och jag gillar variationen bland dem! Jag har helt enkelt svårt att sätta fingret på hur en perfekt kasse ska vara, just för att behovet varierar.
 
Små smidiga kassar att ha stickningen i. Lite större, tunna kassar att ha med i väskan som extra-pack-påse. Rejäla kassar som klarar tyngden vid mathandlingar och vassa hörn på tunga pärmar. Rymliga kassar att packa badhandukarna i. 
 
Ibland är det bra med korta handtag, som när det ska bäras mat hem från affären. Ibland är det bra med lite längre, så där så att man kan välja om man vill bära i handen eller kunna ta kassen över axeln istället.
 
Det enda gemensamma skulle väl vara att de gärna får vara snygga?!
 
En trogen kasse som trots nötta band hänger med ännu!
 

Kommentarer
Postat av: Jam

Kan du inte visa dina bästa tygkassemönster! Eller storlekar eller modeller som passar för respektive ändamål :)

2013-08-05 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0