Födelsedags-elefanten

 
Här är den specialsydda födelsedagspresenten jag skrev om tidigare!
En superfin elefant som Erica sytt!
 
Jag fastnade direkt för hennes tygdjur som hon sytt och tog mod till mig, chansade och frågade om hon skulle vara intresserad av ett litet pysselbyte - och det var hon! Tjoho!
 
Lagom till elefantfantasten/lillskotets födelsedagen kom den, den specialsydda elefanten till och fantasiskt fint inslagen var den också - med special-lapp och allt, och har nu blivit en del i husets elefantflock!
 
Gillar verkligen också hur hon SYTT en mailbag istället för att använda en sån av plast! Ska se om den går att sy om till en projektpåse... Jag tänker att det ju kan vara bra med en påse med både namn och adress på för de där mer förvirrade dagarna?
 
...och JAG fick present också! Ett pappersarmband och ett näsduksfodral (som jag tyvärr fått användning för iom förkylning nr 35677 denna vår...)
 
Vad Erica kommer att få i utbyte återkommer jag med när allt är klart, skickat och jag vet att det kommit fram...
 

Kommentarer
Postat av: Anna, od Andulky

Det var verkligen fint!!!

2013-06-07 @ 10:01:22
URL: http://odandulky.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0