Stickpoddar och sticksug

 

Jag säger inte att det ÄR så, men det KAN vara så att jag överdoserat detta med stickpoddar under mina lediga dagar nu i sommar...

De jag hittat till ännu är Stick with us och Stickpodden.

 

Jag har ju inte haft riktigt tid eller ro att leta upp och lyssna på dessa poddar under våren, så nu har jag ju måååånga avsnitt att lyssna ikapp på! Helt perfekt att plugga in datorn till högtalarna i köket och lyssna på lite (mycket) sticksnack medans jag plockar på med vad det nu är som ska göras här hemma!

 

Efter en massa slätstickning och rätt enkla och avskalade projekt har det också väckts ett sug efter att sticka något mer arbetat! Jag tänker min en prydlig liten cardigan.Kanske med flätstickning, pärlor eller spets?

 

Eller vem vet, kanske blir det flätstickning OCH pärlor OCH spets?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0