Med ljuset kommer energin!

 
 
Det är verkligen fantastiskt vad lite ljus kan göra!
Plötsligt infann sig både lusten och orken att ta itu med de där småsakerna som vi tänkt på att de skulle behöva göras men ändå legat ogjorda. Byxknän blev lappade, kläder sorterade och inte minst - vardagsrummet fick en mini-ommöblering där byrån fick frångå sin temorära användning som tv bänk (vad gör man inte för att hålla tv/dvd borta från små barnhänder?) bli byrå igen och komma tillbaka på sin plats bakom fåtöljen.
 
...och visst gör sig glitteräggen fint i hägg-riset?!
Lite glitter och glam piggar helt klart upp i vardagen, och likaså gör en flock av ljusugglor tycker jag!
 
 
(Kan ni hålla en hemlis förresten? Den minsta av dem, nytillskottet i flocken, är egentligen en vas och ingen ljuslykta, men jag tycker att den var så söt och kostade dessutom bara en femma så jag valde att bortse från min "bara ugglor i form av ljuslyktor"-regel för en stund...)

Kommentarer
Postat av: Iréne JB

Det gjorde du helt rätt i. Ugglorna var det första jag såg. Tror att jag börjat gilla ugglor :)

Svar: Sett utifrån antalet Owls tröjor som du stickat så tror jag också att det! :)
Metamorphosis

2013-03-21 @ 22:08:26
URL: http://irenejb.blogspot.se
Postat av: Maria JAG BLOMMAR

Fin samling ugglor! Gillar att det verkar vara nya och gamla blandade.
Jag är lite utan energi just nu...hoppas den kommer för det börjar bli för stökigt runt omkring mig för att jag ska känna mig tillfreds.

Svar: Hoppas också att energin kommer tillbaka för dig! <3
Metamorphosis

2013-03-22 @ 04:11:51
URL: http://www.jagblommar.se
Postat av: med nål och tråd

Ja, så mycket piggare man blir av ljuset. Att vakna när det är ljust är det som jag saknat mest.

Den nyommöblerade hörnan blev jättefin - fin byrå, fina ugglor, fint ris och en mysig fåtölj.

2013-03-22 @ 07:01:16
URL: http://www.mednalochtrad.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Vad skönt att få ett energiryck så där. Jag har tvärtom haft en period där jag inte orkat något alls än det man måste. Hoppas det vänder i helgen :)

Vad fint att göra en samling av samlingen så där :)

2013-03-22 @ 13:59:28
URL: http://www.homeriver.se
Postat av: My

Vilken mysig liten hörna! Och vilken fin svampkudde!
Glad Påsk till hela familjen Metamorphosis!
Kram

2013-03-28 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0