Men mamma...

 

"Men mamma, jag tycker faktiskt att du ska göra klart

det du håller på med innan du börjar med något nytt"

 

Det var vad jag fick höra när jag sneglade mot Owls mönstret efter en snabb-genomgång av UFO-samlingen. Förrutom div. småprojekt (som inte räknas här) hittade jag två ofärdiga tröjor och en halvfärdig kofta, så jo, något ligger det väl i storasysters uttalande....

 

Vi enades i en kompromiss,att jag stickar klart den bruna och den rosa tröjan innan jag lägger upp för min Owls, men den där grönrandiga koftan som redan legat orörd i två år får nog ligga ännu en tid.


Kommentarer
Postat av: Iréne JB

Kul att du ska sticka Owls till slut! Mina är stickade i storlek 7 till mej. Är nog ganska rätt nu när jag haft den ett tag, om jag bara gjort lite ändringar i ryggen för svanken.
Barnens är storlek 3 båda två, fast lite olika långa. Stora E har ca 140/146 och Lilla E ca 128/134. Båda är ungefär lika breda, bara lite olika långa.
Lycka till!

2013-05-12 @ 08:13:28
URL: http://irenejb.blogspot.se
Postat av: Eva

Haha, vad roliga de är!

2013-05-16 @ 21:17:17
URL: http://evaslevapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0